Переробляємо задні ліхтарі під Європу.

Andrei (Dnepr)

Доджевод
Доджевод
Реєстрація
25 Жовтень 2022
Дописи
2
Реакції
1
Це, напевно, найпопулярніша тема серед власників не тільки наших з Вами баранчиків, а й усіх американських машин, я довго визначався, чи потрібно це робити взагалі?
У Європейських країнах, у тому числі й в Україні, правилами дорожнього руху заборонено їздити на авто з «Американськими» ліхтарями, оскільки це не відповідає техніці безпеки. Тому рішення було ухвалено переробити.
Ну і хотів поділитися своїм досвідом переробки поворотників під європейський стандарт.
Мучати)))) будемо Барашка 2011р. Uptown.

Думаю всі, хто цікавився цим питанням, знають, що на наших машинах
запрограмовані комбіновані стопи та поворотники. Тобто на одному дроті висить поворотник і стоп.
Перечитавши купу інформації, я дійшов висновку, що в ідеалі потрібно відключити комбінований режим, у цьому випадку на задніх ліхтарях залишаються лише повороти.
Звертаємось до всіх відомої програми Alfa OBD:
Screenshot_20230319-180229_AlfaOBD.jpg
Функція встановлено set, ставимо no set.
І .... "Процедуру завершено, але статус невідомий". Перевіряю стоїть set. Взагалі протягом двох тижнів пробував разів сто))) різними сканерами і різними прогами Результату не отримав.
Мабуть на наших авто це зробити неможливо, хоча на Dodge Journey, Jeep робиться без проблем.
Скажу чесно, весь цей процес проводити самостійно, я не збирався, питання досить не просте, тому приїхав до знайомих автоелектриків, досвід роботи з американцями у них є.
Все, з лірикою закінчую, тепер до діла.

ДАЛІ БУДЕ.....
 

Fllik

Адміністратор
Команда форуму
Адміністратор
Реєстрація
25 Жовтень 2022
Дописи
37
Реакції
18
Веб-сайт
dodge-caliber.com
  • Адміністратор
  • Модер.
  • Команда форуму
  • #2
Це, напевно, найпопулярніша тема серед власників не тільки наших з Вами баранчиків, а й усіх американських машин, я довго визначався, чи потрібно це робити взагалі?
У Європейських країнах, у тому числі й в Україні, правилами дорожнього руху заборонено їздити на авто з «Американськими» ліхтарями, оскільки це не відповідає техніці безпеки. Тому рішення було ухвалено переробити.
Ну і хотів поділитися своїм досвідом переробки поворотників під європейський стандарт.
Мучати)))) будемо Барашка 2011р. Uptown.

Думаю всі, хто цікавився цим питанням, знають, що на наших машинах
запрограмовані комбіновані стопи та поворотники. Тобто на одному дроті висить поворотник і стоп.
Перечитавши купу інформації, я дійшов висновку, що в ідеалі потрібно відключити комбінований режим, у цьому випадку на задніх ліхтарях залишаються лише повороти.
Звертаємось до всіх відомої програми Alfa OBD:
Переглянути вкладення 79
Функція встановлено set, ставимо no set.
І .... "Процедуру завершено, але статус невідомий". Перевіряю стоїть set. Взагалі протягом двох тижнів пробував разів сто))) різними сканерами і різними прогами Результату не отримав.
Мабуть на наших авто це зробити неможливо, хоча на Dodge Journey, Jeep робиться без проблем.
Скажу чесно, весь цей процес проводити самостійно, я не збирався, питання досить не просте, тому приїхав до знайомих автоелектриків, досвід роботи з американцями у них є.
Все, з лірикою закінчую, тепер до діла.

ДАЛІ БУДЕ.....
а де далі? )
 
Угорі